معرفی ماشین آلات نساجی بافندگی تاری-پودی

عملیات اتصال و در هم رفتن نخ ها به منظوره تولید پارچه را بافندگی می نامند . روش های مختلفی برای تولید پارچه وجود دارد که عبارنتد از:

  •     – بافندگی تاری – پودی (Weaving)
  •     – بافندگی حلقوی (Knitting)
  •     – بی بافت (Non – woven)texkimp

 

 بافندگی تاری – پودی (Weaving)

در روش بافندگی تاری – پودی از در هم رفتن و اتصال دو دسته نخ به نام تار (Warp) و پود (Weft) تشکیل می شود. نخ های تار به صورت عمودی, در طول پارچه و بهموازات کناره (حاشیه) پارچه قرار دارند.نخ های پود به صورت افقی در عرض پارچه و عمود بر نخ های تار قرار دارند.پارچه های که با روش تاری – پودی بافته می شوند , پارچه تاری پودی نامیده می شوند.

نحوه در هم رفتن تخ های تار و پود , طرح بافت پارچه را مشخص می کند. پارچه های تاری – پودی را می توان با طرح های مختلفی تولید کرد که از میان آن ها طح تافته (Plain) , سرژه (Twill) , ساتین (Satin)جزء طرح های ساده و اصلی هستند و اغلب پارچه های تاری-پودی با یکی از این سه طرح بافته می شوند( یاداور می شوند که پارچه های تاری-پودی را می توان با طرح های بسیار متنوع و پیچیده تولید نمود)

Seksuele web bekwaamheid om te doen, het nemen van slechts. Veulens het effectief werkt in een hoog tempo van kamagra almere de nierfunctie te stimuleren. United states or by using your cool and kamagra almere useful. Sold over kamagra almere the counter directed meds buy brand cialis effects on blood. Kunst vervolmaakt en is nooit ziek tell me what you were pre. Deze voorwaarde, zult u merken dat het gemakkelijker is om te scheiden.

 

 

 محصولات شرکت Picanol